• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,31
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,31
  • 19.12.14, 06:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike kasvatas müüginumbreid

Nike Inc teatas, et kasvatas novembris lõppenud kvartalis käivet võrreldes varasemaga 15% võrra. Head müügitulemused ületasid analüütikute ootuseid, vahendab Wall Street Journal.
Nike'i jalats.
  • Nike'i jalats. Foto: Epa
Nike'i tegevdirektor Mark Parker kommenteeris septembris, et Nike'ile on igati kasulik, et inimesed kannavad ka vabal ajal üha enam sportliku alatooniga riideid. Taoline mood on saanud ingliskeelse nimetuse „athleisure“, sõnadest „athletic“ ehk sportlik ning „leisure“ ehk vaba aeg.
Lõppenud kvartali tulemused olid ettevõtte jaoks rõõmustavad – aastased müüginumbrid kerkisid 7,38 miljardi dollarini, analüütikud ootasid 7,15 miljardi dollari suurust tulemust. Nike'i aktsia on tõusnud viimase aasta jooksul 24% võrra.
Nike'i peamine kasum tuleb Põhja-Ameerikast ning peamiselt jalatsimüügi arvelt. Põhja-Ameerikas on Nike ka selgelt turu liider. Lääne-Euroopa turg on Nike'ile aga võtmetähtsusega, et veelgi kasvatada müüginumbreid. Euroopas on Nike'ile tugevaks konkurendiks aga Adidas.
Nike'i majandusaasta lõppeb 30. novembril ning aastaga oli ettevõtte kasum 655 miljonit dollarit ehk 74 senti aktsia kohta. Aasta varem oli kasumiks 534 miljonit dollarit. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele